Volt egy másik helyszín is Sedonában, ahova mindenképp szerettünk volna eljutni, ez pedig az Ördög hídja volt. Ennek megközelítése kicsit időigényesebb volt, mint gondoltuk… A legközelebbi parkolóba csak óriás kerekű Jeep-ekkel lehetett eljutni, mert helyenként óriás sziklákon keresztül vezetett az út. Így nekünk egy távolabbi parkolóban kellett lerakni az autót, de ez sem okozott problémát, mivel nagyon jó idő volt és a környezet pedig gyönyörű.

Kb. 1 óra tikkasztó túrával értünk el a célunkhoz. A terep nem volt nagyon nehéz, de azért elfáradtunk mire odaértünk, mert néhol még sziklát is kellett mászni a továbbjutáshoz.

Elképesztő látványt nyújtott az Ördög hídja, mögötte és alatta a hatalmas mélységgel, a távolban pedig az óriás vörös hegyekkel. Izgalmas és ugyanakkor kicsit félelmetes is volt rajta mászkálni. 😊

Mire visszaértünk a parkolóba, már nem volt sok idő hátra naplementéig. Úgy döntöttük, itt jól meg is várjuk, mert a parkoló mellett volt egy nagyon szép park, ahonnan elég jó kilátás nyílt a környékre. Megint szerencsésnek mondhattuk magunkat, mert ismét jó időben voltunk jó helyen! A naplementében romantikáztunk egy kicsit, de mielőtt tovább indultunk volna, megvártuk egészen a sötétedést is 😊

Innen Phoenixbe folytattuk utunkat, ami akkor is jó pár órára lett volna, ha minden rendben megy, de nem ment. Azzal sem számoltunk, hogy azon a főúton, amin mi mentünk, olyan balest volt, hogy a hat sávos autópálya egyetlen sávja sem mozdul meg órákig. Mellékutak pedig nem voltak, úgyhogy csak úgy tudtuk volna kikerülni, ha visszamegyünk kb 1 órányit, hogy egy másik utat válasszunk… Végül pár óra késéssel, de megérkeztünk, és az éjszakát itt új ismerőseinknél töltöttük egy nagyon kényelmes vendégszobában, amit külön köszönünk nekik! 😊

Ne maradj le

Iratkozz fel hírlevelünkre

Név(Kötelező)
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.